Dan janganlah kamu mendekati zina; sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji. Dan suatu jalan yang buruk. (QS. 25:32)

Al Israa’ (17) : Ayat 32

Friday, June 29, 2012

Lelaki Ditahan Kerana Lakukan Onani di depan Guru Agama


Banjarmasinpost melaporkan seorang warga Purwoasri, Kabupaten Kediri, Jawa Timur ditahan oleh polis kerana melakukan onani di depan rombongan guru perempuan sebuah madrasah, Khamis (31/5/2012).

Peristiwa yang terjadi di jalan umum Desa Kapas, Kecamatan Kunjang ini bermula apabila suspek menunggang motosikalnya berhenti di depan empat orang guru Madrasah Ibtidaiyah yang dalam perjalanan pulang seusai mengajar di wilayah Purwoasri.

Sambil menghadang, suspek yang telah menikah dan dikurniai seorang anak ini dengan selamba membuka celana dan melakukan onani di hadapan kelompok guru yang masih muda itu.

Oleh sebab takut dan berasa jijik melihat perbuatan lelaki itu, guru-guru tersebut segera melarikan diri menuju ke balai polis di Kunjang dan melaporkan kejadian tersebut. Pihak polis yang bertindak pantas berjaya menahan lelaki itu di sekitar kawasan kejadian.

Lelaki itu mengaku melakukan aksi ekshibisionisme itu tanpa sedar kepada pihak polis. Dia mendakwa ada dorongan yang kuat dari dalam dirinya untuk berbuat demikian sehingga tidak mampu ditahan. Dia juga mengaku telah tiga kali melakukan perbuatan tidak senonoh itu di tiga lokasi yang berbeza.

Ayah suspek, Tukiran (65) berasa sesal atas perbuatan anaknya. -DCM

No comments:

Post a Comment